хороша модель, сподобалося | Переваги: | Наявність задніх амортизаторів, якість складання та матеріалів | | | | Недоліки: | Транспорт на пів року, решта часу лежить у коробці, застарілий додаток | | | | Коментар: | Першочергово купували його чоловіку, щоб доїжджати до роботи на період карантину. Напевно, зараз це найкраща пропозиція на ринку в цій ціновій категорії за співвідношенням ціна/якість. Конкуренти зі схожими характеристиками коштують значно дорожче, або не так якісно зроблені як цей. Той же Xiaomi M365, на базі якого побудований цей самокат, має багато вроджених проблем, яких Crosser спочатку позбавлений (наприклад механізм складання, який згодом розхитується; а також заднє крило, яке постійно смикає). До того ж у нього є переваги у вигляді задніх амортизаторів і наявність комплектації з великими колесами Продавець порекомендував підкачувати шини виходячи зі своєї ваги та діаметра коліс. Спочатку накачали обидва колеса на 2.5 Атм, і не розуміли, чому він так повільно розганяється і навіть перегрівається. Також запас ходу був значно меншим за заявлений, майже вдвічі. Але як тільки підкачали колеса згідно з рекомендаціями на 3/3.5 Атм, самокату стало значно легше їхати, став більш спритно набирати швидкість і запас ходу наблизився до того, що написано на папірці. З мінусів би відзначили досить маркий корпус, який швидко дряпається і стає брудним, а також додаток, який виглядає вже досить застарілим, хоч і дуже простим у використанні і виводить усі необхідні показання.
В теплий сезон є не тільки чудовим способом пересування, а й крутою розвагою. Катались з чоловіком як по черзі, так і разом (не рекомендовано))) | | | | Автор: | Юлия К пользуюсь Crosser E9 Premium Air кілька місяців | | |
хороша модель, сподобалося | Переваги: | Наявність задніх амортизаторів, якість складання та матеріалів | | | | Недоліки: | Транспорт на пів року, а решту часу лежить у коробці, застарілий додаток | | | | Коментар: | Першочергово купували його чоловіку, щоб доїжджати до роботи на період карантину. Напевно, зараз це найкраща пропозиція на ринку в цій ціновій категорії за співвідношенням ціна/якість. Конкуренти зі схожими характеристиками коштують значно дорожче, або не так якісно зроблені як цей. Той же Xiaomi M365, на базі якого побудований цей самокат, має багато вроджених проблем, яких Crosser спочатку позбавлений (наприклад механізм складання, який згодом розхитується; а також заднє крило, яке постійно смикає). До того ж у нього є переваги у вигляді задніх амортизаторів і наявність комплектації з великими колесами. До речі, раджу брати модель саме з 10-дюймовими колесами, з ними менше відчуваються нерівні поверхні та стики в асфальті/плитці. Продавець порекомендував підкачувати шини виходячи зі своєї ваги та діаметра коліс. Спочатку накачали обидва колеса на 2.5 Атм, і не розуміли, чому він так повільно розганяється і навіть перегрівається. Також запас ходу був значно меншим за заявлений, майже вдвічі. Але як тільки підкачали колеса згідно з рекомендаціями на 3/3.5 Атм, самокату стало значно легше їхати, став більш спритно набирати швидкість і запас ходу наблизився до того, що написано на папірці. З мінусів би відзначили досить маркий корпус, який швидко дряпається і стає брудним, а також додаток, який виглядає вже досить застарілим, хоч і дуже простим у використанні і виводить усі необхідні показання.
В теплий сезон є не тільки чудовим способом пересування, а й крутою розвагою. Ката | | | | Автор: | Юлия К пользуюсь Crosser E9 Premium Air кілька місяців | | |
Никогда не берите возьмите лучше ксяоми не жлобитесь | Переваги: | 9 месяцев оно прослужило | | | | Недоліки: | Все сборка ужасная,заряд держет максимум 12 км, руль складывается прямо в поездке 30кмч едет только если более 50 процентов заряда НИКОГДА НЕ ПОКУПАЙТЕ ЭТОТ УЖАС | | | | Коментар: | Ужас а не електросамокат | | |
|  |