Гарне мастило, рекомендую. Переваги: | Гарний виробник. Багато продукції його використовува, як для двигунів, коробок, так і для чищення та змазки велосипедних ціпків.
Мотор мастило не їсть, після нього всередині двигуна чисто.
Різна фракція тари на будь яку кількість.
Наскільки я знаю його не підробляють | | Недоліки: | Ціни на них зараз дуже сильно підскочили
Клапан закритої кришки може протікати | | Коментар: | Супер. Дуже класне мастило. Свого часу, працював у майстерні, та бачив двигуни після цього масла, чистенькі без нагарів, із жовтою плівкою на металі. В ніяке порівняння не йде з кастролом, після якого двигуни чорні, та не відмиваються. Тому коли обзовівся власно машиною, вирішив що заливатиму Kroon Oil. Адже за стільки років проблем з ними ніколи не виникало, лише один раз у Toyota на 2.4л, в нього 5w40 від Kroon Oil двигун поїдав, а на Mobil пересів, все гаразд стало, не знаю що це за вулична магія така.
Саме мастило має хороший правильний світлий колір, деякі виробники добавляють сажу під час виробничого процессу, тому воно може бути темнішим чим зазвичай (наприклад Vatoil). По запаху теж наче все ж добре, не Motul звісно, але нема якогось смороду.
Машина KIA на 1.6 літри, тому вистачить і 4 літрів, та ще в запасі буде, так так, мастило там треба небагато, 3.5 літри якщо пам'ять не підводить. Залишки підуть на електро та бензопилку, буду змащувати ціпок нею.
Перший запуск, чекаємо коли масляний насос закачує мастило і як очікувалось, машинка працює тихесенько, наче тільки з конвеєра спустилась. В мене пробіги невеликі, я масло міняю скоріш за сроком ніж за пробігом. Так так, 8т км на рік я не виїжджаю. Але мастило міняю кожен рік, як прописано в регламенті. | | Автор: | Reverse_rain пользуюсь Kroon Duranza LSP 5W-30 5L більше року | |
чудова модель, дуже сподобалося Переваги: | Гарне якісне мастило
Двигуни піля нього чисті
машина його не жере, пробіги хоть в мене невеликі, але якби були проблеми то помітив би | | Недоліки: | Ціна виросла на нього. | | Коментар: | Супер. Дуже класне мастило працював у майстерні та бачив двигуни після цього масла, чистенькі без нагарів, із жовтою плівкою на металі. В ніяке порівняння не йде з кастролом, після якого двигуни чорні, та не відмиваються. Тому коли обзовівся власно машиною, вирішив що заливатиму Kroon Oil. Адже за стільки років проблем з ними ніколи не виникало, лише один раз у Toyota на 2.4л, в нього 5w40 від Kroon Oil двигун поїдав, а на Mobil пересів, все гаразд стало, не знаю що це за вулична магія така.
Машина KIA на 1.6 літри, тому вистачить і 4 літрів, та ще в запасі буде, так так, мастило там треба небагато, 3.5 літри якщо пам'ять не підводить. Залишки підуть на електро та бензопилку, буду змащувати ціпок нею.
Перший запуск, чекаємо коли масляний насос закачує мастило і як очікувалось, машинка працює тихесенько, наче тільки з конвеєра спустилась. В мене пробіги невеликі, я масло міняю скоріш за сроком ніж за пробігом. Так так, 8т км на рік я не виїжджаю. Але мастило міняю кожен рік, як прописано в регламенті. | | Автор: | Reverse_rain пользуюсь Kroon Duranza LSP 5W-30 4L більше року | |
| від 62 794 до 71 541 грн.  |