шукати тільки в цьому розділі  
Підбір за параметрами
Ціна
віддо грн.
Виробники
Усі брендиОсновні бренди
Тип пристрою
Вантажопідйомність
Вантажопідйомність з блоком
Тяговий елемент
Довжина троса / ланцюга
Комплектація
Каталог товарів

Виводити
Розмір картинок
Кришка мотора EW-6500 12 В 7309200 7309200.1-2
Кришка мотора EW-6500 12 В (7309200)
Кришка коробки передач EW-8500 12 В 7321201 7321201.3-11
Кришка коробки передач EW-8500 12 В (7321201)
Кришка коробки передач EW-6500 12 В 7309200 7309200.3-11
Кришка коробки передач EW-6500 12 В (7309200)
Основа коробки передач EW-6500-12500 12 В 7309200 7309200. 3-1
Основа коробки передач EW-6500-12500 12 В (7309200)
Набір аксесуарів 9 од. 73291008
Набір аксесуарів (9 од.)
Трос буксирувальний Poputchik 9т 5м (петля-петля) (29-009-5-IS)
Трос буксирувальний Poputchik 9т 5м х 60мм (29-008-IS)
Трос для лебідки T-MAX 9,1мм х 30м 9000lbs/16550lbs (9191301)
Трос буксирувальний Armer 8т, стрічка 75мм, 5м, С-крюк, Зелений (490598012
Трос буксирувальний Дорожня Карта 8т, стрічка 75мм, 5м, С-крюк, Білий (190
Трос буксирувальний Lavita 8т 5м*65мм Polypropylene (LA139850)
Трос буксирувальний СИЛА 8т 5.5м (гак) (284038)
Трос буксирувальний CarLife 8т 5.5м (TR707/P)
Цепная таль - HECHT 8490 HECHT8490
Цепная таль - HECHT 8490 Цепная таль - HECHT 8490.Цепная таль, максимальная нагрузка 1000 кг. Длина цепи 3 м. Вес 8,6 кг. Подъемник с ручным управлением, который благодаря системе шкивов позволяет поднимать до 1000 кг тяжелых грузов. Длина цепи 3 метра, диаметр зажимного крючка 23 мм. Подъемный крюк диаметром 23 мм. Вес подъемника 8,6 кг. Диаметр цепи 6 х 18 мм.
Таль ручная цепная Hecht 8490 HECHT8490
- Максимальная нагрузка 1000 кг - Длина цепочки 3 м - Диаметр подъемного крюка 23 мм - Диаметр цепочки 6 х 18 мм - Вес 8,6 кг
Попередня   Наступна
1   ...   38   39   40   41   42   ...   88  

© 2006-2024 Magazilla
Передрук будь-яких матеріалів тільки за письмовою згодою редакції.
Як нам зателефонувати
Розміщення прайс-листівЗапитання й побажання щодо сайтуMagazilla на Facebook
Порівняння
Закладки
Історія