Загалом гарний та оптимальний вибір. Хороше співвідношення ціна/якість Переваги: | Високий кліренс, потужність моторів, агресивний протектор гуми який не шумить, достатнє підсвічування, щоб позначити себе на дорозі в темний час, Надійна конструкція рами, хороший запас швидкості та пробігу на одному заряді, практично відсутній воблінг, гучний сигнал для пішоходів, але марний для траси, зручний упор під ногу на задньому колесі. | | Недоліки: | З заводу стоять агресивні налаштування їзди, необхідно змінювати плавність старту, важкий, у маленькому ліфті доводиться ставити вертикально і тому ще раз напишу важкий, при їзді вище 35 кмгод на передньому колесі щось дзижчить, швидше за все шплінт супорта, гальмівні супорта необхідно (бажано) регулювати відразу після покупки, немає ключа запалювання, не достатня плавність ходу на першій і другій швидкостях, мотори не просто тримають задану швидкість, а періодично вмикаються і вимикаються, при цьому відчуваються ривки, через важку вагу погано маневрений, ручка газу не дозволяє їхати плавно за пішоходом, що йде, постійні ривки і газ/гальмо, довго заряджається (10-11 годин) | | Коментар: | Загалом гарний та оптимальний вибір. Хороше співвідношення ціна/якість. Самокат для усвідомлених водіїв через те, що потужність провокує на агресивну їзду, а це небезпечно як для водія, так і оточуючих. Зарядне досить громіздке, значно нагрівається під час зарядки, нахил фари регулюється банальним згинанням кріпильної пластини, дисплей та інші елементи не розкручуються від трясіння. | | Автор: | Сергей Гоголев | |
|  |